Servis zvonkových a přístupových systémů
Nefunguje zabezpečení vašich domovů, bytů, kanceláří a dalších objektů tak, jak by správně mělo?
Pokud jste zaznamenali na svém zabezpečovacím, přístupovém či zvonkovém systému poruchu, pak nás neprodleně kontaktujte.
V rámci servisních služeb se snažíme nenadálou situaci vždy co nejrychleji vyřešit. Tak, abychom vám maximálně pomohli a váš systém vám opět přinášel maximální ochranu a pohodlí.
V případě poruchy nám zavolejte nebo napište e-mail
+420 774 710 905 | web@rde.cz |
Naše servisní služby zahrnují:
- Údržbu
- Revize
- Diagnostiku
- Opravy
Jaké systémy servisujeme a opravujeme?
- Systémy EZS Jablotron i starší systémy.
- Zvonkové a přístupové systémy Czechphone.
Kdy nás kontaktovat?
- V případě náhodných výpadků spojení nebo trvalého selhání komunikace.
- Máte-li problémy s napájecím zdrojem či bateriemi.
- V případě problémů s ovládáním systému.
- Nefungují-li správně senzory.
- V případě poruch jednotlivých dílů, synchronizace, poškození kabelů a dalších částí systémů.
- Dochází-li k chybám v softwaru a k poruše jeho funkcí.
- Dojde-li k fyzickému poškození, které způsobí vnější okolnosti, počasí či nehody.
- V případě jakýchkoliv dalších poruch.
Co dělat v případě poruchy?
Níže najdete všechny klíčové informace, které je vhodné servisnímu technikovi říci, aby mohl co nejrychleji diagnostikovat problém a provést opravu.
- Sdělte, o jaké zařízení se jedná, případně řadu a typ. Ideální bude, pokud si připravíte i výrobní číslo a šarži zařízení.
- Co nejpodrobněji popište problém. Všechny detaily od zvuků, chybových zpráv až po popis chování zařízení. Zkuste si vzpomenout na to, co se před výpadkem či poruchou stalo.
- Popište místo poruchy. Uveďte, o jakou konkrétní část zařízení se jedná.
- Dále potřebujeme vědět, kdy a jak často se problém vyskytuje. Tak se podaří zjistit, zda se jedná o jednorázovou poruchu či opakovaný problém.
- Určitě nás zajímá i to, zda byly v nedávné době provedené nějaké změny v konfiguraci. Dále to, zda jste zaznamenali nějaké neobvyklé chování systému.
- Důležitá je i servisní historie, jaké opravy a údržby byly na zařízení provedené.
Jak servis probíhá?
Každý servisní případ je velmi individuální a vyžaduje specifické postupy a závislosti na typu zařízení, okolnostech a samozřejmě typu poruchy. Zpravidla můžete očekávat následné servisní kroky:
Lokalizace a identifikace problému
Zařízení nejdříve zkontrolujeme a následně zjišťujeme, co způsobuje daný problém. Testujeme a využíváme další diagnostické postupy, abychom problém našli co nejrychleji.
Oprava nebo výměna komponent
Na základě diagnostiky provedeme opravu nebo výměnu konkrétních součástí způsobujících poruchu. V případě, že máme k dispozici náhradní díly, provedeme okamžitou opravu. V případě, že konkrétní díl nemáme, objednáme ho u dodavatele a následně ho instalujeme.
Po opravě vše otestujeme, zaktualizujeme a předáme potřebnou dokumentaci.
Poradíme vám, jak se o zařízení co nejlépe starat, aby byl systém co nejlépe využitý a zároveň jste minimalizovali riziko dalších poruch.
Jak dlouho oprava trvá a kolik bude stát?
Délka i cena servisu je vždy velmi individuální. Vždy záleží na mnoha faktorech, okolnostech, typu vady a samozřejmě na komponentu, který je poškozený. Pomocí nejvhodnějších zařízení se vždy snažíme vše vyřešit efektivně a v co nekratším možném termínu. Máte-li dotazy, kontaktujte nás, rádi vám řekneme více.