Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Komunikace mezi lidmi

Servis zvonkových a přístupových systémů

Zabezpečení

Nefunguje zabezpečení vašich domovů, bytů, kanceláří a dalších objektů tak, jak by správně mělo?

Pokud jste zaznamenali na svém zabezpečovacím, přístupovém či zvonkovém systému poruchu, pak nás neprodleně kontaktujte.

V rámci servisních služeb se snažíme nenadálou situaci vždy co nejrychleji vyřešit. Tak, abychom vám maximálně pomohli a váš systém vám opět přinášel maximální ochranu a pohodlí.

 

 

V případě poruchy nám zavolejte nebo napište e-mail

+420 774 710 905 web@rde.cz

 

Naše servisní služby zahrnují:

  • Údržbu
  • Revize
  • Diagnostiku
  • Opravy

Jaké systémy servisujeme a opravujeme?

  • Systémy EZS Jablotron i starší systémy.
  • Zvonkové a přístupové systémy Czechphone.

Kdy nás kontaktovat?

  • V případě náhodných výpadků spojení nebo trvalého selhání komunikace.
  • Máte-li problémy s napájecím zdrojem či bateriemi.
  • V případě problémů s ovládáním systému.
  • Nefungují-li správně senzory.
  • V případě poruch jednotlivých dílů, synchronizace, poškození kabelů a dalších částí systémů.
  • Dochází-li k chybám v softwaru a k poruše jeho funkcí.
  • Dojde-li k fyzickému poškození, které způsobí vnější okolnosti, počasí či nehody.
  • V případě jakýchkoliv dalších poruch.

Co dělat v případě poruchy?

Níže najdete všechny klíčové informace, které je vhodné servisnímu technikovi říci, aby mohl co nejrychleji diagnostikovat problém a provést opravu.

  • Telefonování

    Sdělte, o jaké zařízení se jedná, případně řadu a typ. Ideální bude, pokud si připravíte i výrobní číslo a šarži zařízení.
  • Co nejpodrobněji popište problém. Všechny detaily od zvuků, chybových zpráv až po popis chování zařízení. Zkuste si vzpomenout na to, co se před výpadkem či poruchou stalo.
  • Popište místo poruchy. Uveďte, o jakou konkrétní část zařízení se jedná.
  • Dále potřebujeme vědět, kdy a jak často se problém vyskytuje. Tak se podaří zjistit, zda se jedná o jednorázovou poruchu či opakovaný problém.
  • Určitě nás zajímá i to, zda byly v nedávné době provedené nějaké změny v konfiguraci. Dále to, zda jste zaznamenali nějaké neobvyklé chování systému.
  • Důležitá je i servisní historie, jaké opravy a údržby byly na zařízení provedené.

Jak servis probíhá?

Každý servisní případ je velmi individuální a vyžaduje specifické postupy a závislosti na typu zařízení, okolnostech a samozřejmě typu poruchy. Zpravidla můžete očekávat následné servisní kroky:

Lokalizace a identifikace problému

Zařízení nejdříve zkontrolujeme a následně zjišťujeme, co způsobuje daný problém. Testujeme a využíváme další diagnostické postupy, abychom problém našli co nejrychleji.

Oprava nebo výměna komponent

Na základě diagnostiky provedeme opravu nebo výměnu konkrétních součástí způsobujících poruchu. V případě, že máme k dispozici náhradní díly, provedeme okamžitou opravu. V případě, že konkrétní díl nemáme, objednáme ho u dodavatele a následně ho instalujeme.

Po opravě vše otestujeme, zaktualizujeme a předáme potřebnou dokumentaci.

Poradíme vám, jak se o zařízení co nejlépe starat, aby byl systém co nejlépe využitý a zároveň jste minimalizovali riziko dalších poruch.

Servis

Jak dlouho oprava trvá a kolik bude stát?

Délka i cena servisu je vždy velmi individuální. Vždy záleží na mnoha faktorech, okolnostech, typu vady a samozřejmě na komponentu, který je poškozený. Pomocí nejvhodnějších zařízení se vždy snažíme vše vyřešit efektivně a v co nekratším možném termínu. Máte-li dotazy, kontaktujte nás, rádi vám řekneme více.